SEKADAR CORETAN..

aku x tahu apa yang inginku coretkan..cerita apa yang ingin ku persembahkan..buntu keliru..sakit sesak..aku tahu..mengapa...tapi benak hatiku tertanya mengapa aku..air mata ini sudah tidak mampu mengalir lagi.."aku benci kamu"ucapan keramat yang membuat aku buntu...hati ini terluka lgi..lebih pedih dari semalam..kepada hati ku tanamkan sesuatu...belajar menghormati...usah merayu pada yg dh benci...sakit..luka kali ini amat dalam..ku kira x mampu diubati lgi..kanapa aku yang DIA pilih...

syah...dgr sini elok2....kau mmg x leh nk bahagiakan org ko ni hidup nyusahkan org je...leps sorg,sorg ko nk nyushkan...ko ni x puas2 lgy nk skitkn hti org ke hah...sedar2 ar ko x layak jdi kwn spe2 pn...jdi shabat??ko ingt lyk....sdar la sikit...ko mmg x lyk ko fahm x??dh2 la...sedar diri k...ko kwn ngn spe pn akan benci menyampah meluat ngn ko tau x??blah la ko dri hidup smua org...ko x lyk pn utk dpt waemah kenalan pn...x habis2 nk nyusahkn org...ko nk brape owg ckp benci kt ko hah??1 dunia ckp benci kt ko bru ko nk sedar diri??menyusahkan...

e2 la aku....mmg selalu nyusahkan org skrg pn spe menyusahkn owg utk bce coretan yg enth ap2 ni kn...aisyah2 ko ni mmg menyushkan...maaf....sye hanye tau mnyusahkan owg...jutaan terima ksih sbb sdi bce harap2 x mnyusahkan mta anda...tq

No comments:

Post a Comment