MAAFKAN AKU TEMAN

dia...sahabat yang mengajarku erti kehidupan...dia...gadis yg sopan dan mengajarku erti kesopanan...aku...masih perlu banyak belajar drinya...namun...aku sering membuatnya terluka..adakala...bicara bibir ini...terlalu tajam hingga membuatnya terluka..aku rindukn dia...jarak dan waktu memisahkan kami...hilangnya bermakna hilang la aku...dia bukan skdar shbtku..dia jua sudraku...aku dan dia umpama kmbar yg x seibu dan sbpa..segala ap yg hndak dsmpaikan hnya gne telepati...masa besar kuasaNya..jika aku sakit..maka sakit lah dia...aku x sedar smua ni...a'awalnya ku anggap skdar kbtulan..kebtln yg krp b'lku...dia teman dia shabat...disaat aku memcoretkan sesuatu...mata ini sudah kering air mata...aku bimbng khilangn dia...ahh...lidah ini msih setajam pisau...masih melukakn hatinya...bagaimana untuk aku ubatinya....terseksa sungguh rsa ini....sakitnya hati ini.....dia sentiasa ingin melihat aku bhagia...tapi aku...sering membuat dia terluka...maafkan aku...maafkan aku...doaku agar pintu hatimu akan terbuka untuk memaafkan aku...

wassalam...:(

No comments:

Post a Comment