NAK BERJIWANG SAT NA ( P2 )

kamu seseorang yang membuatkan aku tersenyum bahagia kini...

aku..satu dari mereka..
hadirku pasti tidak pernah kau sedari..
namun tanpa sedar hati ini kamu sudah curi..
peribadimu..terus menambat hatiku..
aku keliru..

aku satu dari mereka..
kehadiranku tidak pernah kelihatan dimata kamu..
namun..cemburuku hadir bila mereka beramah mesra dengan kamu..
aku buntu..keliru..

aku satu dari mereka..
berusaha menerima antara kita tidak akan pernah kenal..
berusaha untuk melupakan segalanya..
berusaha mencari kekuatan yang dipinjam olehNya..
namun...kamu hadir dalam lena indahku..
sekali lgi aku buntu..
apa petanda yang DIA hendakku tahu..

kesakitan ini membuatkan aku hilang kawalan..
kesakitan ini membuatkan aku sangat ingin miliki kamu..
walau aku tahu...semua itu mustahil..
namunku yakin..jika DIA takdikan kamu untuk aku..pasti...
akan ada pertemuan yang kamu sedari hadirku kelak..
jika tidak...coretan ini sekadar coretan... :)

sama ada kamu utkku atau tidak...
doaku sentiasa bersama disetiap langkahmu..
andai tiba satu saat yg aku akn di miliki..
maka disaat itu jua..rasa ini akan mati...

kerana aku satu daripada mereka... :)
wassalam... :) :) :)

No comments:

Post a Comment