hari ini kisahku terpesong dari dunia praktikal ku
hari ini 17 sept 2011
hari lahir seseorang yang pernah duduk dihatiku
hingga kini

pertemuan pertama kami setelah hampir 7 tahun kami tidak bertemu
teruja...
itu yang aku rasa

sangat-sangat teruja..
berbagai2 halangan yang harus aku tempuhi untuk bertemu dengan dia

tapi baginya bagai tiada makna
hanya aku mengharapkan pertemuan ini hanya aku yg gembira dan teruja

sungguh aku terluka dengan pertemua ini
seandainya aku tahu aku akan seluka sebegini
tiadak akan aku menantinya selama itu

mungkin silap aku
mengharapkan dia sama seperti aku

cukuplah untuk setakat ini aku menantinya
hanya sampai sini aku mengasihi dia
cukup sampai sini

akanku bulatkan tekad untuk melupakan dia
dia bukan siapa2
selamat tinggal...

*p/s : kenapa allah uji aku untuk bertemu dengan 'adam' yang sebegini
tarik tali bukan suatu permainan yang seronok..

sorry i'm not in good mood today...

No comments:

Post a Comment