AkU hanya PeminatnYa


assalamualaikum semua...
korang mesti pelikkan kenape tetibe gambar mamat ni muncul kat blog aku kali nih...

jangan pelik...
korang memang tak salah blog..
cuma tajuk kali nih ada kaitan dengan mamat ni..

korang mesti kenal dia kan??
dia la EN.MUHAMMAD HAFIZ BIN HAMIDUN

bersempena dengan tajuk kali nih..
dalam ramai-ramai orang yang aku jumpa di mata aku..

aku minat kat dia...

opsss jangan fikr lain aaaa~
just minat ok..
peminat...

tapi kalu dia pun minat aku apa salahnya
opss gatal sudah aku hihihi~

isyh just angan-angan yang tak mungkin aku dapat hihihi~
orang ada cakap
tak salah kalu kita berangan pun bukan kena bayar pun
so..
aku pun paraktikkan la hihihi~

tapi aku pun selalu ingatkan diri sendiri
jangan terlalu berangan
takut nanti diri yang sakit..

tapi..
entahla ya...

aku nih minat dia kadang-kadang terasa dah sampai tahap obses
tapi x de la sampai kat ane dia ada aku nak ada

cuma just rasa macam nak jadi hak dia jerk
bunyi macam terdesak je kan hihihi~

kadang-kadang la..
ala lagipun dia bukan kenal aku pun..

so..

suka hati aku la nak berangan apa kan

yih...tersasar jauh sudah nih..
erm korang pun mesti ada seseorang yang korang minat kan??

bila kita pandang orang yang kita minat..
bila kita tau ada yang sakitkan dia

mesti kadang-kadang tu kita rasa sakit kan..
ala nama pun minat

bukum tentu lagi kita dapat kan??
belum tentu si dia tu tau yang kita ni minat kat dia

hihihi~
tapi apa pun itulah indahnya perasaan

Allah hadiahkan kita bermacam-macam rasa

rasa kasih,suka,minat,rindu,cinta,benci,dendam.meluat ,meyampah
dam pelbagai rasa lain..

cuba bayangkan jika hidup tanpa perasaan
seperti "robot" contohnya??

hanya melakukan rutin.
kawan-kawan hargailah setiap rasa yang kita ada

mungkin adakala kita rasa mustahil dengan apa yang kita rasa
tapi

kita tak tau apa yang Allah dah aturkan untuk kita kelak
berharaplah pada DIA

jangan pernah sesekali berharap pada MAHLUK
mereka sama seperti kita

biarlah rasa hadir dengan sendiri tanpa paksa
kerana
rasa itu lebih indah bilqa kta tahu untuk menghargainya

okeylah sekian dulu untuk post kali ini

" capailah cita-citamu setinggi kejora di dada langit,
rendahkanlah hatimu serendah mutiara di dasar laut "

salam manis tanpa gula salam sayang menerusi blog
(^_^)V

wassalam

*p/s : thankz abang sebab kembali dan wat adik senyum selalu..
ingt kawan-kawan bersederhanalah dalam setiap rasa yang indah ini jangan biarkan nafsu menguasai perasaan kita..^_^V






No comments:

Post a Comment