cUtikU !!!!!

Akhirnya cuti yang dinanti-nantikan telah tiba
Aku?
selamat tiba di johor darul ta'zim tepat jam 10.30 malam
pada 8hb ogos 2011

kepenatan tidak terhenti disitu sahaja
keesokkan hatinya aku perlu mengemas segala harta pusaka yang di anggkut dari rumah sewaku
almaklumlah dah sem akhir kan..
segala harta memang kena angkut bagi peluang pada orang lain masuk ^^

seharian mengemas akhirnya bilik kecilku di sini pulih ^^
dan sekarang hari ke-2 berada di kampungku
tanggungjawab seterusnya...

mestilah menjaga kedai bondaku
bakery 2 segalanya bagi aku
segala titik peluh dan keringat bonda dapat aku lihat di situ

aku sebagai anak yang bakal menyambung legasi tersebut
akan terus berusaha untuk menjaganya sebaiknya

mungkin ada di antara kalian yang memandang enteng tapi
bagiku ia pengorbanan yang cukup besar

harapnya cutiku yang tidak terlalu panjang ini ada manfaatnya
insya'allah

wassalam

^_^


No comments:

Post a Comment