WARKAH KASIH UNTUK SI USTAZ 2

ustaz..
pertemuan kedua kita sekadar selisih jalan..aku tertunduk malu melihat kamu..senyuman kamu masih manis dibibir terukir...

ustaz,
pertemuan kedua itu membuatkan aku terus mahu mengenali kamu...aku moho n pertolongan dari temanku untuk mendalami kamu...maklumat yg aq p'oleh..kamu TUNANGAN org...

ustaz,
tidak sekalipun aku tega untuk hadir dalam hubungan kalian...setakat ini...aku mengundur diri...bimbang kelak hadirku disalah erti..

 ustaz,
slam takziah buat kamu atas kehilangan ayah kamu...walaupun aku mungkin tidak akan menjadi sesiapa pada kamu...tpi...anggaplah hadirku sekadar saudara seagama dengan kamu...

ustaz,
cukup lah smpai disini warkah kasih buatmu...aku tidak akan melakarkan apa lagi buat kamu...kerna aku tidak mahu hadir antara kalian....wassalam...

No comments:

Post a Comment