NAK BERJIWANG SAT NA...(P1)

ini kisah aku dan dia...sehingga kini aku masih mencarinya...apa tujuan ku mencarinya....sekadar ingin melihat dia bahagia...hanya itu yang ku pinta.....

dia...lelaki pertama yang berjaya membuka pintu hatiku...perkenalan kami..unik..sangat unik...dia...lelaki yang terlalu sabar dengan kerenahku...aku terharu....

dia percaya...dalamku kasar tingkahku....ada kelembutan yang kusembunyi di lubuk paling dalam....setiap kali bertemu...kekasaranku ku serlahkan padanya...dengan harapan...biarla dia pergi memcari yang lebih baik dariku...walaupun ketika itu hati ini sudah ada sayang untuknya...

dia...terlalu sabar dengan karenahku...sabar...terlalu...caraku yang sering tidak pernah mengendahkan dia...dia sabar dan mengalah...

aku rindu dia....sangat rindukan dia...kesabaran dia...ketulusannya...kematangan nya...walaupun usia kami terlalu muda ketika itu...

ya allah...bahagiakan dia dimana pun dia berada...sungguh...aku terlalu ingin menemuinya...

maaf kawan2 terjiwang plak memalam ni....
masih tercari dan mencari... m**d f******l bin z****l a****n...sye masih mencari kamu.... :(

wassalam...

No comments:

Post a Comment