HARI-HARI CUTIKU

hari jumaat yang lepas kesibukanku berganda apabila rumahku memjadi tempat 2 orang yang istimewa meluahakn rasa...Dalam penat aku puas melihat wajah ceria mereka kembali...apa lagi yg lebh indah andai kebahgian ada b'sama mereka..mereka adalah NURUL AIN & NORHAYATI merka memlih utk b'sama aku utk m'curahkan rasa kecewa mereka..sungguh gusar ttp ada dihatiku...bimbang aku x mampu utk melihat mereka bahgia dan senyum semula..namun semuanya ketentuan dariNya....alhamdulillah dengan kuasaNya..mereka pulang dengan wajah yg gembira...aku bersyukur...
dikesempatan ini aku ingin memgucapkan jutaan terima kasih kepda sesorg yang berjaya membuat hati wanitaku terharu dan tersentuh...disaat aku b'sendirian utk melangkah dia hadir menemani setiap langkahku...bagiku dia skdar abg...namun entah mengapa jauh disudut hatiku...aku dapat merasakn kasihnya bukan sekadar abg...aduh.......................apa yang aku mengarut ni hahahahaha~sbnrnye aku nk cter pasl cutiku bru2 ni melalut plak huhuhuhu~so ni antra gmbr2 yg smpt aku rakamkn sepnjg penjelajahan kmi hihihihihi~
                   (gado2 di chiken rice shop mmg best x rugi cuba huhuhu~)
nk msukkn lgy tpi line prob so lain kli smbg lgy k....
wassalam....('',)

No comments:

Post a Comment