andai itu takdirnya

bila mengenangkan suasana pengajian yang semakin mencabar diri dan fikiran...aku seakan sedikit terganggu dengan suasana sekarang...letih...bila memikirkan pengajianku akn tamat tdk lme lgy..walaupun jauh disudut hati aku mahu msa ini b'lalu dengan pantas...namun....debaran hati ini x mmpu utk aku hentikan....pasti....cabaran akan hadir utk aku tempuhi....kini aku keliru utk truskn pengajian secara fulltime or pjj...kta htiku biarla skadr PJJ tpi....terse rugi jika x truskn dlm fulltime...aku untu sketika....disaat sahabat2ku sdh menggengam segulung ijazah....aku bru memegang tahta diploma...mmg DIA sdh tentukan segalanya namun....msih ada rsa terkilan dlam htiku....apakah aku manusia yg tidak punya rasa bersyukur??...andai itu takdir darinya,,,,aku redha atas segalanya....
 wassalam...

*salam maulidur rasul selawat serta salam keatas junjungan besar baginda. MUHAMMAD S.A.W

No comments:

Post a Comment