AKU DAN MEREKA

menceritakan tentang anak2 saudaraku yang memang sentiasa membuatkan aku ingin kembali ke Johor..gelagat mereka yang semakin membesar 2 membuatkan aku menghitung hari setiap kali untuk pulang ke sana...

                                                              ( si comel suci darwisyah )

suci darwisyah puteri kedua kepada kakakku...berusia 7 bulan....

                                                   suci salsabila = puteri sulung kakakku
                                                   umur : 3 thn

                                            muhammad lukman syafie putera sulung abangku
                                            umur : 2 bulan

sekembalinya aku ke kampung halaman raya cina baru2 ini...alhamdullilah...smua saudara2ku dpt pulang bersama...suasana dirumah bonda....cukup meriah...aku yakin dan pasti....aku akan selalu merindui suasana ini...

bagi sahabat2 yang tidak pulang ke kampung halaman....banyakkan bersabar....hanya DIA yang mengetahui setiap kejadian...

jumpa lagi di lain waktu....wassalam ('',)

No comments:

Post a Comment